Hotel Afrodyta Business & Spa, Radziejowice

Specjalista ds. relacji z biznesem (Sales Manager)

Najlepsza cena tylko u nas
12 lis' 19
13 lis' 19
  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Kariera
  4. Specjalista ds. relacji z biznesem (Sales Manager)

Specjalista ds. relacji z biznesem (Sales Manager)

Opis stanowiska pracy:
W związku z zakończoną rozbudową Hotelu Afrodyta **** Business & SPA i oddaniu do użytku nowego obiektu eventowego Dwór Afrodyta, poszukujemy osoby zainteresowanej ciekawą pracą pełną wyzwań na stanowisku Specjalista ds. relacji z biznesem.

Rynek konferencji i spotkań jest bardzo dynamiczny i oczekiwania ludzi biznesu są coraz większe. Biznes opiera się na relacjach, zrozumieniu i zaufaniu. Chcemy lepiej budować długofalowe relacje z naszymi obecnymi i nowymi klientami korporacyjnymi. 

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za stworzenie nowego wymiaru relacji, rekontaktu oraz w efekcie poczynionych prac za maksymalizację sprzedaży imprez MICE (szkolenia, bankiety, konferencje), aktywne pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie relacji i rekontaktu z klientami, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i klientów wewnętrznych, zaangażowanie w utrzymanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu, bieżące monitorowanie wyników sprzedaży.

Szukamy ambasadora Hotelu Afrodyta **** Business & SPA

Jeśli lubisz spotkania z ludźmi, rozmowy i relacje, które w efekcie prowadzą do wyników finansowych - to aplikuj na
to stanowisko.

Najważniejsze obowiązki:

  • współpraca z kluczowymi klientami
  • liczne spotkania i udział w branżowych imprezach,
  • aktywne i mądre budowanie relacji z obecnymi i nowymi klientami,
  • tworzenie właściwej atmosfery i jakości rozmów biznesowych opartych o zasadę win – win,
  • realizowanie polityki sprzedażowej obiektu na dany rok kalendarzowy.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • chęci do częstych spotkań i poznawania potencjalnych klientów biznesowych obiektu,
  • minimum 2 letniego doświadczenia w dziale recepcji, sprzedaży lub organizacji eventów w obiekcie hotelarskim,
  • wysoko rozwiniętych umiejętności nawiązywania znajomości i utrzymania relacji zaufania z klientem,
  • systematyczności i terminowości w działaniu, 
  • dobra znajomość branży eventowej i szkoleniowej,
  • umiejętność inicjowania kontaktu i nawiązywania relacji z klientami biznesowymi, 
  • umiejętność inicjowania i dostarczania klientom rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb biznesowych, 
  • wiedzy z zakresu technik sprzedaży, zasad przygotowywania i prezentowania ofert sprzedażowych;
  • znajomości kanałów sprzedaży,
  • umiejętności negocjacyjnych, samodzielności; 
  • umiejętności zorganizowania własnej pracy,
  • odpowiedzialności za powierzone obowiązki, 
  • prawo jazdy kat. B.
Zobacz na mapie
Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij