Hotel Afrodyta Business & Spa, Radziejowice

FAQ

FAQ

FAQ

Najlepsza cena tylko u nas
19 mar' 24
20 mar' 24
W TROSCE O TWÓJ UDANY POBYT
Najczęściej zadawane pytania

Z myślą o wygodzie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Hotel

Jakie atrakcje dla dzieci są w hotelu?

Dla dzieci mamy pokój zabaw w hotelu, plac zabaw w ogrodzie oraz mini brodzik obok basenu. Dodatkowo restauracja hotelowa Harmonia posiada kartę menu dla dzieci.

Czy dostępny jest pokój z jacuzzi?

Dysponujemy w naszym hotelu butikowymi pokojami z jacuzzi oraz apartamentem prezydenckim z jacuzzi.

Apartament z prywatnym jacuzzi na wyłączność – to świetny pomysł na weekend we dwoje blisko Warszawy

ysł na weekend we dwoje blisko Warszawy

Czy w hotelu jest dostępny alkomat?

W hotelu jest dostępny alkomat w ustronnym miejscu i korzystanie z niego wymaga wniesienia opłaty 5 zł do urządzenia. Nie ma konieczności informowania pracowników hotelu o chęci skorzystania z usługi. 

Czy w każdym pokoju jest czajnik i zestaw z herbatą?

Wszystkie pokoje hotelowe są wyposażone w zestaw powitalny składający się z czajnika elektrycznego, 2 kubków oraz kilku rodzajów herbat. 

Apartamenty dodatkowo wyposażone są w ekspresy do kawy oraz herbatę marki premium. 

W pokojach nie znajdziecie Państwo kawy granulowanej w saszetkach. Uważamy, że to nie jest kawa i dlatego jej nie serwujemy. Na prawdziwą kawę z ekspresu kolbowego zapraszamy do restauracji lub ekspresu automatycznego podczas śniadania hotelowego. 

Doba hotelowa. Od której trwa i czy można ją przedłużyć następnego dnia?

Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00.

Opcję przedłużenia doby potwierdza recepcja główna w dniu wyjazdu rano do godziny 11.00.

Najczęściej przedłużenie doby hotelowej jest możliwe w niedzielę. Dzięki temu weekend w SPA może trwać dłużej. 

Czy parking hotelowy jest płatny?

Parking samochodowy jest wliczony w cenę pokoju. Rezerwując pokój bezpośrednio na naszej stronie internetowej nic Państwo za parking dodatkowo nie płacicie. 

Czy żelazko jest w pokoju?

Żelazko jest dostępne na Państwa życzenie. Prosimy o kontakt z recepcją hotelu, a nasz dział housekeepingu dostarczy je do pokoju.

W hotelu jest dostępna także usługa prasowania. Można ją zamówić w godzinach 08.00-16.00, czas realizacji do dwóch godziny – usługa jest dodatkowo płatna.

Żelazka są dostępne w apartamentach. 

Czy w hotelu akceptujemy zwierzęta?

Tak, jesteśmy obiektem przyjaznym zwierzętom. Pobyt wymaga wcześniejszego kontaktu, zapoznania się z regulaminem i opłatami. 

 

Czy pobyt zwierzaka jest dodatkowo płatny?

Właścicieli pupili prosimy o zapoznanie się z wewnętrznym regulaminem dla właścicieli zwierząt podczas meldowania.

Koszt pobytu zwierzęcia to 100 zł za dobę.

Czy w hotelu można zamawiać usługi z płatnością na pokój?

W każdym punkcie sprzedaży hotelu mogą Państwo zamówić usługę z płatnością na pokój.

Za każdym razem poprosimy o podpis na rachunku z numerem pokoju.

Aby móc dokonywać zakupów na usługę „hotel kredyt”, w niektórych sytuacjach preautoryzujemy blokadę środków na karcie kredytowej do kwoty 500 zł.

Czy jest możliwość wypożyczenia roweru?

Do Państwa dyspozycji są płatne rowery, w tym rower z fotelikiem dla dziecka.

Rowery dostępne są sezonowo od kwietnia do października w godzinach 09.00 – 20.00 podczas weekendów. W recepcji otrzymają Państwo mapę szlaków rowerowych w okolicy hotelu.

Czy w pokojach są szlafroki i kapcie?

Pokoje wyposażone są w szlafroki i kapcie dla pokoi z rezerwacją pakietów pobytowych.

W jakich godzinach czynny jest klub nocny?

Klub nocny UTOPIA czynny jest w wybrane dni. O dostępność należy zapytać w recepcji w momencie rezerwacji. Jeśli mają Państwo życzenie skorzystać z kręgli, prosimy o wcześniejszą rezerwację w recepcji. Jest to usługa dodatkowo płatna.

Ile kilometrów jest z Warszawy do hotelu?

Odległość od Warszawy do Hotelu Afrodyta to 35 kilometrów, około 30 minut jazdy autem.

Zobacz jak łatwo można do nas dojechać --> kliknij tutaj

Hotel Afrodyta Business & SPA oddalony jest od Łodzi około 100 km - dojazd bezpłatną autostradą A2 (zjazd Wiskitki). 

Hotel Afrodyta Business & SPA oddalony jest od Katowic około 250 km - dojazd bezpłatną trasą ekspresową katowicką S8 lub autostradą A2 (zjazd Wiskitki lub Grodzisk Mazowiecki). 

Hotel Afrodyta Business & SPA oddalony jest od Sochaczewa około 34 km - dojazd bezpłatną drogą krajową 50. 

Jak najlepiej dojechać do hotelu Afrodyta?

Najlepszą opcją dojazdu samochodem do Hotelu Afrodyta jest autostrada A2 (zjazd Wiskitki lub Grodzisk Mazowiecki) i trasą szybkiego ruchu S8 tak zwaną trasą katowicką. Można dojechać do nas również pośrednio pociągiem do stacji PKP Żyrardów i z tej stacji zamówić taksówkę.

Wszystkie drogi prowadzą do Afrodyty – tak właśnie stało się za sprawą otwarcia nowego odcinka ekspresówki S8. Teraz dojedziecie z Warszawy do Radziejowic bez świateł w zaledwie 30 minut! Prace nad odcinkiem trasy Radziejowice - Przeszkoda o długości około 9,9 km oficjalnie zostały zakończone, a droga oddana do użytku.

Warto zaznaczyć, że dostępne jest również alternatywne połączenie autostradą A2, która doprowadzi Was przyjemną i łatwą trasą z Łodzi. Z każdej strony Polski dojazd do Afrodyty jest komfortowy – a bezpieczna i szybka podróż w dzisiejszych czasach jest niezwykle istotna.

Czy można zamówić taksówkę?

Na życzenie Gościa pracownik Recepcji Głównej może zamówić taksówkę. Gość sam opłaca kurs za taksówkę.

Czy są pokoje dla niepełnosprawnych?

Hotel dysponuje pokojami dla osób niepełnosprawnych oraz udogodnieniami dla osób poruszających się na wózku (alarmy, poręcze, podjazd, winda).

Czy nie będąc Gościem hotelowym można skorzystać z kręgli w klubie?

Kręgielnia dostępna jest tylko dla Gości nocujących w hotelu w godzinach pracy Klubu Utopia. O dostępność należy zapytać w recepcji. 

Jest to spowodowane względami bezpieczeństwa i chęcią maksymalnego zapewnienia komfortu Gościom hotelowym. 

Czy w hotelu są pokoje z balkonami?

Hotel dysponuje pokojami i apartamentami z balkonami, lecz ich ilość jest ograniczona. Prosimy zapytać recepcję przy rezerwacji pokoju. 

SPA

Czy kompleks Aqua SPA wliczony jest w cenę pokoju?

Tak, w ramach ceny pokoju Gość ma nielimitowany dostęp do basenu, saun, łaźni i jacuzzi oraz strefy relaksu w SPA.

W jakich godzinach pracuje Recepcja SPA?

Recepcja SPA jest czynna zgodnie z poniższymi godzinami.

W tych godzinach odbierane są telefony oraz wykonywane są również zabiegi.

Poniedziałek 12.00-21.00
Wtorek 12.00-21.00
Środa 12.00-21.00
Czwartek 12.00-21.00
Piątek 9.00-21.00
Sobota 9.00-21.00
Niedziela 9.00- 19.00

W jakich godzinach jest czynne Aqua SPA?

Do Aqua SPA  zapraszamy w poniższych godzinach:

Poniedziałek 16:00-22:00
Wtorek 16:00-22:00
Środa 16:00-22:00
Czwartek 16:00-22:00
Piątek 16:00-22:00
Sobota  9:00-22:00
Niedziela  9:00-20:00

Czy nie nocując w hotelu można skorzystać z zabiegów SPA oraz Strefy Aqua SPA?

Oczywiście, zapraszamy w godzinach pracy SPA. Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja zabiegów SPA, wejście do Aqua SPA nie wymaga rezerwacji.

+48 22 212 87 55 recepcjaspa@afrodytaspa.pl

Godziny pracy SPA:

  • Pon. - czw. 12:00 - 21:00
  • Pt. - sob. 9:00 - 21:00
  • Nd. 9:00 - 19:00
Czy konieczne jest specjalne przygotowanie się do wizyty?

Wszystko zależy od rodzaju zabiegu. Jeżeli jest to zabieg z serii kosmetyki twarzy, to nie ma potrzeby się przygotowywać. Przed zabiegami masaży, peelingów czy zabiegami na ciało wręczamy jednorazową bieliznę, szlafrok oraz kapcie, w które należy się przebrać.

Czy zabiegi Spa można łączyć z innymi zabiegami?

Niektóre zabiegi można ze sobą łączyć. Przykładem są pakiety Day Spa, gdzie zabiegi ułożone są w specjalne programy pielęgnacyjne, które można wykorzystać jednego dnia. Istnieją pewne zabiegi, których połączenie nie jest wskazane. W takim przypadku Gość jest informowany o tym podczas dokonywania rezerwacji, a recepcjonistka proponuje połączenia najbardziej odpowiednie.

Czy są dostępne u Państwa klapki?

Jednorazowe klapki wydawane są jedynie do zabiegów, bezpośrednio w gabinetach lub na recepcji SPA.

Ile minut wcześniej powinienem/powinnam pojawić się przed zabiegiem?

Prosimy o przybycie na zabieg na 5-10 minut przed jego rozpoczęciem w celu dopełnienia wszelkich formalności.

Czy z zabiegów SPA mogą korzystać dzieci?

Z oferty zabiegów można korzystać od 15. roku życia za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna prawnego. Zgodę należy podpisać przed zabiegiem, w recepcji SPA.

Co należy zabrać ze sobą, wybierając się do Strefy Aqua SPA?

Należy zabrać ze sobą strój kąpielowy i czyste obuwie basenowe. 

Od kiedy liczy mi się czas wejścia do Strefy Aqua SPA?

Czas pobytu w Strefie Aqua SPA naliczany jest od momentu wejścia do szatni.

Jaka jest temperatura wody w basenie oraz jacuzzi?

Woda w basenie ma temperaturą pomiędzy 28ºC a 32ºC, woda w jacuzzi ma temperaturę pomiędzy 30ºC a 35ºC.

Czy dzieci mogą korzystać ze Strefy Aqua SPA? Od jakiego wieku?

Dzieci mogą korzystać ze Strefy Aqua SPA codziennie (bez ograniczeń wiekowych), ale tylko pod opieką rodzica (opiekuna prawnego).

Czy konieczne jest posiadanie szlafroka podczas relaksu w Strefie Aqua SPA?

Nie ma konieczności poruszania się po Strefie Aqua SPA w szlafroku. Panują tam wysokie temperatury oraz wysoka wilgotność, więc szlafrok nie jest potrzebny.

Czy na masaże muszę zabrać ze sobą ręcznik i strój kąpielowy?

Nie, nie ma konieczności zabierania ze sobą na zabiegi stroju kąpielowego i ręcznika. W gabinecie zawsze jest przygotowana jednorazowa bielizna oraz ręcznik do okrycia ciała.

Z jakim wyprzedzeniem należy się umawiać na zabiegi SPA?

Zaleca się dokonać rezerwację minimum tydzień przed planowaną wizytą.

Czy w SPA są gabinety dla Par?

W SPA znajdują się dwa gabinety dla par, oba z prywatną łazienką z prysznicem.

Czy zabiegi wykonują tylko kobiety?

Nie, w naszym SPA zabiegi wykonują również mężczyźni. Jeśli mają Państwo preferencje co do płci osoby, która ma wykonać zabieg, prosimy o taką informację na etapie rezerwacji.

Biznes / Konferencje

Czy jest sala eventowa, do której można wprowadzić samochód?

Tak, dysponujemy salą modułową, którą można w dowolny sposób łączyć - do sali można wprowadzić nawet kilka aut.

Wszystko w zależności od Państwa zapotrzebowania.

 

Iloma salami konferencyjnymi dysponuje hotel?

Posiadamy 10 sal konferencyjnych. Centrum Delfy i Dwór to nowoczesne sale modułowe, które można ze sobą łączyć w zależności od potrzeb.

 

Ile osób pomieści największa sala konferencyjna?

Zarówno Sala Delfy, jak i Dwór pomieszczą do 250 osób.

 

Co wchodzi w skład wyposażenia sali szkoleniowej?

Zapewniamy ekran, projektor, flipchart z markerami, przedłużacze oraz notesy wraz z długopisami.

Co zawarte jest w cenie noclegu?

W cenę noclegu wliczone zostało wifi, śniadanie w formie bufetu, parking na terenie hotelu oraz możliwość korzystania z kompleksu Aqua SPA, w skład którego wchodzą: jacuzzi wewnętrzne, sauna fińska i fizjologiczna, basen z biczami, gejzerem i przeciwprądem, łaźnia parowa, caldarium, natryski wrażeń, grzane siedziska z misami Kneippa,  jacuzzi zewnętrzne.

 

Czy parking jest dodatkowo płatny?

Nie, cena parkingu zawarta jest w cenie noclegu.

 

Jakie atrakcje dodatkowe hotel może zaproponować grupom?

Możliwości jest bardzo dużo. Zaczynając od samego SPA - dysponujemy kilkunastoma gabinetami zabiegowymi, które pozwalają nam równolegle wykonać dla Państwa zabiegi bez konieczności wielogodzinnego oczekiwania na swoją kolej.

Warsztaty kulinarne, cieszą się ogromną popularnością naszych Gości. Przeprowadzamy je w dedykowanym do tego Studio Kulinarnym „Kurka Wodna”. Nasz Szef Kuchni oferuje warsztaty z kuchni włoskiej, hiszpańskiej czy tajskiej. Oferta jest zmieniana kilka razu w roku.

Wieczorem zapraszamy do Klubu Utopia - kręgle, bilard i piłkarzyki to tylko kilka powodów, dla których warto z niego skorzystać.

Czy można zorganizować na terenie hotelu zajęcia team buildingowe?

Tak, dysponujemy terenem, który umożliwia Gościom zabawy terenowe i wiele aktywności oferowanych przez agencje eventowe.

 

Ile osób pomieści Restauracja?

Restauracja jest w stanie przyjąć do 150 Gości jednocześnie.

W jakiej formie serwowany jest obiad?

Obiady serwujemy w formie bufetu – menu dnia.

 

Czy można zorganizować na terenie hotelu grilla?

Tak, dysponujemy altaną grillową na zewnątrz hotelu.

Istnieje również możliwość organizacji ogniska z pieczeniem kiełbasek.

 

Czy w hotelu jest wyznaczone miejsce dla palaczy?

Tak, Gościom palącym oferujemy palarnię wewnątrz hotelu w niedalekiej odległości od Sali Delfy. Kolejna palarnia wewnętrzna usytuowana jest w klubie nocnym.

Dodatkowo jest również kilka miejsc na zewnątrz, w których są wydzielone strefy dla palaczy.

 

Czy podczas szkolenia zapewnione jest wsparcie informatyka?

Tak, informatyk jest do Państwa dyspozycji przez cały czas szkolenia.

Czy konferencja i kolacja odbywają się w tym samym miejscu?

Nie musi, hotel dysponuje 10 salami szkoleniowymi, w tym salą bankietową i salą eventową.

Posiłki serwujemy Gościom w miejscach do tego dedykowanych.

W zależności od charakteru spotkania może to być restauracja, sala bankietowa, teren grillowy, Klub Utopia lub Studio Kulinarne dla biznesu.

Restauracja

W jakich godzinach jest śniadanie w hotelu?

W hotelu Afrodyta śniadania serwowane są w formie bufetu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-10:00, a w weekendy i święta w godzinach 8:00-11:00.

Czy jest menu dla dzieci?

Tak, posiadamy menu dla naszych małych pociech w restauracji. Znaleźć też Państwo możecie specjalne podkładki pod sztućce dla Waszych maluchów oraz kolorowanki 😊

W jakich godzinach i ile kosztuje obiadokolacja?

Z obiadokolacji można u nas skorzystać codziennie w godzinach 17-20. Koszt takiej obiadokolacji to 99 zł/os.

Czy room service jest realizowany również w budynku Dwór Afrodyta?

Room service nie obowiązuje w Dworze Afrodyta, jest to oddzielny budynek i obecnie nie mamy możliwości dostarczenia tam posiłku do pokoju.

Czy w hotelu można zamawiać na pokój, czy za każdym razem trzeba płacić?

Owszem, można zamawiać na pokój. Płatność można zrealizować od razu u kelnera gotówką lub zapisać na pokój i opłacić w dniu wyjazdu podczas wymeldowania.

Czy hotel akceptuje zwierzęta?

W naszym hotelu akceptujemy i z ogromną chęcią zapraszamy wszystkich pupili naszych Gości.

Niestety zwierząt nie wpuszczamy do naszej restauracji. Możemy je przyjąć jedynie w naszym cudownym ogrodzie lub na tarasie restauracyjnym.

W jakich godzinach jest czynna restauracja?

Nasza restauracja jest czynna zawsze w godzinach 13-22.

Zobacz na mapie
Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Flis Pierzchała Sp.J., Letniskowa 4a, Tartak Brzózki, 96-325, Radziejowice , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane