Hotel Afrodyta Business & Spa, Radziejowice

PYTANIA

PYTANIA

PYTANIA

Najlepsza cena tylko u nas
19 kwi' 19
20 kwi' 19
W TROSCE O TWÓJ UDANY POBYT
Najczęściej zadawane pytania

Z myślą o wygodzie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Zadaj nam pytanie (kliknij tu)

Hotel

Czy w hotelu jest dostępny alkomat?

W hotelu jest dostępny alkomat w ustronnym miejscu i korzystanie z niego wymaga wniesienia opłaty 5 zł do urządzenia. Nie ma konieczności informowania pracowników hotelu o chęci skorzystania z usługi. 

Czy w każdym pokoju jest czajnik i zestaw z herbatą?

Wszystkie pokoje hotelowe są wyposażone w zestaw powitalny składający się z czajnika elektrycznego, 2 kubków oraz kilku rodzajów herbat. 

Apartamenty dodatkowo wyposażone są w ekspresy do kawy oraz herbatę marki premium. 

O której godzinie mogę się zameldować i wymeldować?

Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00.

W niedzielę doba hotelowa jest bezpłatnie przedłużana w miarę możliwości i dostępności pokoju.

Czy parking jest płatny?

Parking jest bezpłatny dla Gości hotelowych.

Czy żelazko jest w pokoju?

Żelazko jest dostępne na Państwa życzenie. Prosimy o kontakt z recepcją hotelu, a nasz dział housekeepingu dostarczy je do pokoju.

W hotelu jest dostępna także usługa prasowania. Można ją zamówić w godzinach 08.00-16.00, czas realizacji do dwóch godziny – usługa jest dodatkowo płatna.

Czy w hotelu akceptujemy zwierzęta?

Tak, jesteśmy obiektem przyjaznym zwierzętom.

 

Czy pobyt zwierzaka jest dodatkowo płatny?

Właścicieli pupili prosimy o zapoznanie się z wewnętrznym regulaminem dla właścicieli pupili podczas meldowania.

Koszt pobytu zwierzęcia to 50 zł za dobę.

Czy w hotelu można zamawiać na pokój?

W każdym punkcie sprzedaży hotelu mogą Państwo zamówić usługę na pokój.

Za każdym razem poprosimy o podpis na rachunku.

Aby móc dokonywać zakupów na usługę „hotel kredyt”, w niektórych sytuacjach preautoryzujemy blokadę środków na karcie kredytowej do kwoty 500 zł.

Czy jest możliwość wypożyczenia roweru?

Do Państwa dyspozycji są płatne rowery, w tym rower z fotelikiem dla dziecka.

Rowery dostępne są sezonowo od kwietnia do października w godzinach 09.00 – 20.00 podczas weekendów. W recepcji otrzymają Państwo mapę szlaków rowerowych w okolicy hotelu.

Czy w pokojach są szlafroki i kapcie?

Pokoje wyposażone są w szlafroki podczas każdego pobytu weekendowego. W tygodniu szlafrok dostarczamy na Państwa życzenie lub dla pokoi z rezerwacją pakietów pobytowych. Kapcie są na wyposażeniu wszystkich apartamentów.

W jakich godzinach czynny jest klub nocny?

Klub Utopia czynny jest od godziny 21.00 do 2.00 od poniedziałku do soboty. Jeśli mają Państwo życzenie skorzystać z kręgli, prosimy o wcześniejszą rezerwację w recepcji. Jest to usługa dodatkowo płatna.

Ile kilometrów jest z Warszawy do hotelu?

Odległość od Warszawy do hotelu to 35 kilometrów, około 40 minut jazdy autem.

Hotel oddalony jest od Łodzi około 100 km - dojazd bezpłatną autostradą A2. 

Hotel oddalony jest od Katowic około 250 km - dojazd bezpłatną trasą ekspresową katowicką S8. 

Hotel oddalony jest od Sochaczewa około 34 km - dojazd bezpłatną drogą krajową 50. 

Jak najlepiej dojechać do hotelu?

Najlepszą opcją dojazdu samochodem jest autostrada A2 (zjazd Wiskitki lub Grodzisk Mazowiecki) i trasą szybkiego ruchu S8 tak zwaną trasą katowicką. Można dojechać do nas również pośrednio pociągiem do stacji PKP Żyrardów i z tej stacji zamówić taksówkę.

Czy można zamówić taksówkę?

Na życzenie Gościa pracownik Recepcji Głównej może zamówić taksówkę. Gość sam opłaca kurs za taksówkę.

Czy są pokoje dla niepełnosprawnych?

Hotel dysponuje pokojami dla osób niepełnosprawnych oraz udogodnieniami dla osób poruszających się na wózku (alarmy, poręcze, podjazd, winda).

Czy nie będąc Gościem hotelowym można skorzystać z kręgli w klubie?

Kręgielnia dostępna jest tylko dla Gości nocujących w hotelu w godzinach pracy Klubu Utopia od 21.00 do 2.00.

Czy w hotelu są pokoje z balkonami?

Hotel dysponuje pokojami i apartamentami z balkonami, lecz ich ilość jest ograniczona.

SPA

W jakich godzinach pracuje Recepcja SPA?

Recepcja SPA jest czynna zgodnie z poniższymi godzinami.

W tych godzinach odbierane są telefony oraz wykonywane są również zabiegi.

Poniedziałek 12:00-21:00
Wtorek 12:00-21:00
Środa 12:00-21:00
Czwartek 12:00-21:00
Piątek 9:00-21:00
Sobota 9:00-21:00
Niedziela 9:00- 20:00

W jakich godzinach jest czynne Aqua SPA?

Do Aqua SPA  zapraszamy w poniższych godzinach:

Poniedziałek 17:00-22:00
Wtorek 17:00-22:00
Środa 17:00-22:00
Czwartek 17:00-22:00
Piątek 16:00-22:00
Sobota  9:00-22:00
Niedziela  9:00-21:00

Czy nie nocując w hotelu można skorzystać z zabiegów SPA oraz Strefy Aqua SPA?

Oczywiście, zapraszamy w godzinach pracy. Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja zabiegów SPA, wejście do Aqua SPA nie wymaga rezerwacji.

Czy konieczne jest specjalne przygotowanie się do wizyty?

Wszystko zależy od rodzaju zabiegu. Jeżeli jest to zabieg z serii kosmetyki twarzy, to nie ma potrzeby się przygotowywać. Przed zabiegami masaży, peelingów czy zabiegami na ciało wręczamy jednorazową bieliznę, szlafrok oraz kapcie, w które należy się przebrać.

Czy zabiegi Spa można łączyć z innymi zabiegami?

Niektóre zabiegi można ze sobą łączyć. Przykładem są pakiety Day Spa, gdzie zabiegi ułożone są w specjalne programy pielęgnacyjne, które można wykorzystać jednego dnia. Istnieją pewne zabiegi, których połączenie nie jest wskazane. W takim przypadku Gość jest informowany o tym podczas dokonywania rezerwacji, a recepcjonistka proponuje połączenia najbardziej odpowiednie.

Czy są dostępne u Państwa klapki?

Jednorazowe klapki wydawane są jedynie do zabiegów, bezpośrednio w gabinetach lub na recepcji SPA.

Ile minut wcześniej powinienem/powinnam pojawić się przed zabiegiem?

Prosimy o przybycie na zabieg na 5-10 minut przed jego rozpoczęciem w celu dopełnienia wszelkich formalności.

Czy z zabiegów SPA mogą korzystać dzieci?

Z oferty zabiegów można korzystać od 15. roku życia za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna prawnego. Zgodę należy podpisać przed zabiegiem, w recepcji SPA.

Co należy zabrać ze sobą, wybierając się do Strefy Aqua SPA?

Należy zabrać ze sobą strój kąpielowy i czyste obuwie basenowe. 

Od kiedy liczy mi się czas wejścia do Strefy Aqua SPA?

Czas pobytu w Strefie Aqua SPA naliczany jest od momentu wejścia do szatni.

Jaka jest temperatura wody w basenie oraz jacuzzi?

Woda w basenie ma temperaturą pomiędzy 28 ºC a 32 ºC, woda w jacuzzi ma temperaturę pomiędzy 30ºC a 35ºC.

Czy dzieci mogą korzystać ze Strefy Aqua SPA? Od jakiego wieku?

Dzieci mogą korzystać ze Strefy Aqua SPA codziennie (bez ograniczeń wiekowych), ale tylko pod opieką rodzica (opiekuna prawnego).

Czy konieczne jest posiadanie szlafroka podczas relaksu w Strefie Aqua SPA?

Nie ma konieczności poruszania się po Strefie Aqua SPA w szlafroku. Panują tam wysokie temperatury oraz wysoka wilgotność, więc szlafrok nie jest potrzebny.

Czy na masaże muszę zabrać ze sobą ręcznik i strój kąpielowy?

Nie, nie ma konieczności zabierania ze sobą na zabiegi stroju kąpielowego i ręcznika. W gabinecie zawsze jest przygotowana jednorazowa bielizna oraz ręcznik do okrycia ciała.

Z jakim wyprzedzeniem należy się umawiać na zabiegi SPA?

Zaleca się dokonać rezerwację minimum tydzień przed planowaną wizytą.

Czy w SPA są gabinety dla Par?

W SPA znajdują się dwa gabinety dla par, oba z prywatną łazienką z prysznicem.

Czy zabiegi wykonują tylko kobiety?

Nie, w naszym SPA zabiegi wykonują również mężczyźni. Jeśli mają Państwo preferencje co do płci osoby, która ma wykonać zabieg, prosimy o taką informację na etapie rezerwacji.

Biznes / Konferencje

Czy jest sala eventowa, do której można wprowadzić samochód?

Tak, dysponujemy salą modułową, którą można w dowolny sposób łączyć - do sali można wprowadzić nawet kilka aut.

Wszystko w zależności od Państwa zapotrzebowania.

 

Iloma salami konferencyjnymi dysponuje hotel?

Posiadamy 10 sal konferencyjnych. Centrum Delfy i Dwór to nowoczesne sale modułowe, które można ze sobą łączyć w zależności od potrzeb.

 

Ile osób pomieści największa sala konferencyjna?

Zarówno Sala Delfy, jak i Dwór pomieszczą do 250 osób.

 

Co wchodzi w skład wyposażenia sali szkoleniowej?

Zapewniamy ekran, projektor, flipchart z markerami, przedłużacze oraz notesy wraz z długopisami.

Iloma pokojami dysponuje hotel?

Posiadamy 72 pokoje, w tym 62 pokoje w hotelu oraz 10 pokoi w budynku Dwór Afrodyta. W zależności od konfiguracji pokoi możemy przyjąć grupę ok. 150 osób.

 

Co zawarte jest w cenie noclegu?

W cenę noclegu wliczone zostało wifi, śniadanie w formie bufetu, parking na terenie hotelu oraz możliwość korzystania z kompleksu Aqua SPA, w skład którego wchodzą: jacuzzi wewnętrzne, sauna fińska i fizjologiczna, basen z biczami, gejzerem i przeciwprądem, łaźnia parowa, caldarium, natryski wrażeń, grzane siedziska z misami Kneippa,  jacuzzi zewnętrzne.

 

Czy parking jest dodatkowo płatny?

Nie, cena parkingu zawarta jest w cenie noclegu.

 

Jakie atrakcje dodatkowe hotel może zaproponować grupom?

Możliwości jest bardzo dużo. Zaczynając od samego SPA - dysponujemy kilkunastoma gabinetami zabiegowymi, które pozwalają nam równolegle wykonać dla Państwa zabiegi bez konieczności wielogodzinnego oczekiwania na swoją kolej.

Warsztaty kulinarne, cieszą się ogromną popularnością naszych Gości. Przeprowadzamy je w dedykowanym do tego Studio Kulinarnym „Kurka Wodna”. Nasz Szef Kuchni oferuje warsztaty z kuchni włoskiej, hiszpańskiej czy tajskiej. Oferta jest zmieniana kilka razu w roku.

Wieczorem zapraszamy do Klubu Utopia - kręgle, bilard i piłkarzyki to tylko kilka powodów, dla których warto z niego skorzystać.

Czy można zorganizować na terenie hotelu zajęcia team buildingowe?

Tak, dysponujemy terenem, który umożliwia Gościom zabawy terenowe i wiele aktywności oferowanych przez agencje eventowe.

 

Ile osób pomieści Restauracja?

Restauracja jest w stanie przyjąć do 150 Gości jednocześnie.

W jakiej formie serwowany jest obiad?

Obiady serwujemy w formie bufetu – menu dnia.

 

Czy można zorganizować na terenie hotelu grilla?

Tak, dysponujemy altaną grillową na zewnątrz hotelu.

Istnieje również możliwość organizacji ogniska z pieczeniem kiełbasek.

 

Czy w hotelu jest wyznaczone miejsce dla palaczy?

Tak, Gościom palącym oferujemy palarnię wewnątrz hotelu w niedalekiej odległości od Sali Delfy. Kolejna palarnia wewnętrzna usytuowana jest w klubie nocnym.

Dodatkowo jest również kilka miejsc na zewnątrz, w których są wydzielone strefy dla palaczy.

 

Czy podczas szkolenia zapewnione jest wsparcie informatyka?

Tak, informatyk jest do Państwa dyspozycji przez cały czas szkolenia.

Czy konferencja i kolacja odbywają się w tym samym miejscu?

Nie musi, hotel dysponuje 10 salami szkoleniowymi, w tym salą bankietową i salą eventową.

Posiłki serwujemy Gościom w miejscach do tego dedykowanych.

W zależności od charakteru spotkania może to być restauracja, sala bankietowa, teren grillowy, Klub Utopia lub Studio Kulinarne dla biznesu.

Restauracja

W jakich godzinach jest śniadanie?

W naszym hotelu śniadania serwowane są w formie bufetu od poniedziałku do piątku w godzinach 7-10, a w weekendy i święta w godzinach 8-11.

Czy jest room service i w jakich godzinach?

Room service jest dostępny codziennie w godzinach 16-21:30. Wszelkie dodatkowe zamówienia spoza karty roomservice'owej są dodatkową usługą restauracyjną w kwocie 25 zł.

Czy jest menu dla dzieci?

Tak, posiadamy menu dla naszych małych pociech w restauracji. Znaleźć też Państwo możecie specjalne podkładki pod sztućce dla Waszych maluchów oraz kolorowanki 😊

W jakich godzinach czynny jest klub nocny?

Klub nocny jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 21-2. Jeżeli w klubie nocnym znajduje się nie więcej niż 5 osób, które nic nie zamawiają, barman ma prawo poinformować gości, że w przeciągu 15 min zamyka klub nocny.

W jakich godzinach i ile kosztuje obiadokolacja?

Z obiadokolacji można u nas skorzystać codziennie w godzinach 17-20. Koszt takiej obiadokolacji to 80 zł/os.

Czy room service jest realizowany również w budynku Dwór Afrodyta?

Room service nie obowiązuje w Dworze Afrodyta, jest to oddzielny budynek i obecnie nie mamy możliwości dostarczenia tam posiłku do pokoju.

Czy w hotelu można zamawiać na pokój, czy za każdym razem trzeba płacić?

Owszem, można zamawiać na pokój. Płatność można zrealizować od razu u kelnera gotówką lub zapisać na pokój i opłacić w dniu wyjazdu podczas wymeldowania.

Czy hotel akceptuje zwierzęta?

W naszym hotelu akceptujemy i z ogromną chęcią zapraszamy wszystkich pupili naszych Gości.

Niestety zwierząt nie wpuszczamy do naszej restauracji. Możemy je przyjąć jedynie w naszym cudownym ogrodzie lub na tarasie restauracyjnym.

W jakich godzinach jest czynna restauracja?

Nasza restauracja jest czynna zawsze w godzinach 12-22.

Zobacz na mapie
Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij